ALIŞVERİŞ VE KÜLTÜR NOKTASI

Adil Işık Group yıllık perakende cirosu 500 milyon

 

2017 yılını yurtiçi 125, yurtdışı 45 mağazasıyla tamamlayan Adil Işık Group, 2018’de yurtiçinde 135, yurtdışında ise 55 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyor.

 

 

Yurtiçinde 125, yurt dışında ise 45 mağazası ile büyük bir satış ağına sahip olan marka Adil Işık Group, 2017’yi 400 milyon TL perakende cirosu ile kapattı. 2018 yeni yılında ise 500 milyon TL perakende satış cirosu hedefliyor.

Rusya ve Ortadoğu’da büyük ilgi gören ve mağazalaşan Adil Işık Group, hızlı büyüme grafiğini 2020 sonuna kadar Körfez ülkeleri, Kuzey Afrika, Doğu Avrupa ve Kazakistan pazarlarına girmeyi hedefleyerek devam ettiriyor... Yurtiçi-yurtdışı cirosu 100 milyon TL olan Türkiye’nin markası Adil Işık Group, 2018 yılında öncelikli hedef pazarlarını Rusya, Suudi Arabistan, Azerbaycan ve İran olarak açıkladı.

Adil Işık Group markaları Avrupa Birliği genelindeyse online olarak büyümeyi sürdürerek yıllık 50 milyon dolar yurt dışı perakende cirosu hedefleyerek Türkiye’nin emeğini birçok satış noktasıyla yurtiçi ve yurtdışında gururla temsil ediyor.

Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Tasarım Direktörü Zehra Işık; ‘‘Ülkemizdeki perakende sektörü ve dünyadaki önemli gelişmeleri fırsata çevirerek, geleceğe yönelik hedeflerimizi dinamik bir yapıyla hayata geçiriyor, hız kesmeden yatırımlarımıza devam ediyoruz.. Hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarda elde ettiğimiz kuvvetli yükselişi 2018 yılında da potansiyel hedef pazarlar üzerinde, mağazalaşma ve ciro anlamında %100 büyüme sağlayarak devam ettirmeyi hedefliyoruz. Misyonumuz her sene daha fazla büyüyerek daha fazla istihdam sağlamak.’’ dedi.