ALIŞVERİŞ VE KÜLTÜR NOKTASI

Atasay Kapalı Çarşı’ya geri döndü

 

 

Türk mücevherat sektörünün üç kuşaktır birinci liginde yer alan Atasay, dünyanın en eski alışveriş merkezlerinden biri olan Kapalıçarşı’da yeni mağazasını açtı. 1970’li yıllarda dede Atasay Kamer’in kurduğu küçük bir atölye ile başlayan tarihi Kapalıçarşı’daki serüven başarılarla dolu yaklaşık yarım asrın ardından torun Atasay Kamer ile yine Kapalıçarşı’da perçinlendi.

 

Türkiye’nin seçkin alışveriş merkezleri ve caddelerinde yer alan Atasay’ın, Kapalıçarşı’da açılan yeni mağazası ile birlikte yurtiçindeki toplam mağaza sayısı 136’ya yükseldi. Açılış törenine, Atasay Onursal Başkanı Atasay Kamer ve Atasay Mücevherat CEO’su Atasay Kamer ile birlikte şirketin üst düzey yöneticileri katıldı.

 

“Mağaza yatırımlarımıza devam ediyoruz”

Açılış sonrası açıklamalarda bulunan Atasay Mücevherat CEO’su Atasay Kamer: “Atasay olarak, 80 yıllık köklü bir geçmişe sahibiz. İstanbul’un merkezinde yer alan dünyanın en eski çarşılarından biri olarak konumlandırılan Kapalıçarşı’daki, 1970’li yıllarda Dedem Atasay Kamer ile başlayan marka geçmişimiz yarım asra yaklaşıyor. Üçüncü kuşak olarak, buradaki mağazamızı dedemle birlikte açıyor olmaktan büyük mutluluk ve onur duyuyorum.” dedi.

 

Kamer, şöyle konuştu: “Kurulduğumuz ilk günden beri sektörümüzdeki değişimin ve gelişimin lokomotif gücü olarak liderliğimizi sürdürüyoruz. Bu vizyon doğrultusunda mağaza sayımızı arttırmak için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Yeni mağazamızda, Kapalıçarşı’yı ziyaret eden müşterilerimize şık ve zarif ürünler sunarak, Atasay’ın ayrıcalıklarını hissettirmek istiyoruz.”

 

 

Hedef yılsonuna kadar 2 mağaza açmak

Türkiye’nin ekonomik olarak büyümesine destek olmak amacıyla mevcut yatırım planlarında bir değişiklik yapmadan yatırımlarını sürdürdüklerini vurgulayan Kamer: “Şubat 2017 itibariyle 43 ilde, 116’sıfranchise mağazamız olmak üzere toplam 136 mağaza ve 209 adet satış noktası ile Türkiye ve dünya genelinde tüketicilerle buluşan geniş bir satış ve pazarlama ağımız var. Buna ek olarak yılsonuna kadar yurtiçinde 16’sı franchise olmak üzere 20 yurtiçi, 2 yurtdışı mağazası açmayı hedefliyoruz.” diye konuştu.

 

 

Atasay Kapalı Çarşı’ya geri döndü

 

Türk mücevherat sektörünün üç kuşaktır birinci liginde yer alan Atasay, dünyanın en eski alışveriş merkezlerinden biri olan Kapalıçarşı’da yeni mağazasını açtı. 1970’li yıllarda dede Atasay Kamer’in kurduğu küçük bir atölye ile başlayan tarihi Kapalıçarşı’daki serüven başarılarla dolu yaklaşık yarım asrın ardından torun Atasay Kamer ile yine Kapalıçarşı’da perçinlendi.

 

Türkiye’nin seçkin alışveriş merkezleri ve caddelerinde yer alan Atasay’ın, Kapalıçarşı’da açılan yeni mağazası ile birlikte yurtiçindeki toplam mağaza sayısı 136’ya yükseldi. Açılış törenine, Atasay Onursal Başkanı Atasay Kamer ve Atasay Mücevherat CEO’su Atasay Kamer ile birlikte şirketin üst düzey yöneticileri katıldı.

 

“Mağaza yatırımlarımıza devam ediyoruz”

Açılış sonrası açıklamalarda bulunan Atasay Mücevherat CEO’su Atasay Kamer: “Atasay olarak, 80 yıllık köklü bir geçmişe sahibiz. İstanbul’un merkezinde yer alan dünyanın en eski çarşılarından biri olarak konumlandırılan Kapalıçarşı’daki, 1970’li yıllarda Dedem Atasay Kamer ile başlayan marka geçmişimiz yarım asra yaklaşıyor. Üçüncü kuşak olarak, buradaki mağazamızı dedemle birlikte açıyor olmaktan büyük mutluluk ve onur duyuyorum.” dedi.

 

Kamer, şöyle konuştu: “Kurulduğumuz ilk günden beri sektörümüzdeki değişimin ve gelişimin lokomotif gücü olarak liderliğimizi sürdürüyoruz. Bu vizyon doğrultusunda mağaza sayımızı arttırmak için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Yeni mağazamızda, Kapalıçarşı’yı ziyaret eden müşterilerimize şık ve zarif ürünler sunarak, Atasay’ın ayrıcalıklarını hissettirmek istiyoruz.”

 

Hedef yılsonuna kadar 2 mağaza açmak

Türkiye’nin ekonomik olarak büyümesine destek olmak amacıyla mevcut yatırım planlarında bir değişiklik yapmadan yatırımlarını sürdürdüklerini vurgulayan Kamer: “Şubat 2017 itibariyle 43 ilde, 116’sıfranchise mağazamız olmak üzere toplam 136 mağaza ve 209 adet satış noktası ile Türkiye ve dünya genelinde tüketicilerle buluşan geniş bir satış ve pazarlama ağımız var. Buna ek olarak yılsonuna kadar yurtiçinde 16’sı franchise olmak üzere 20 yurtiçi, 2 yurtdışı mağazası açmayı hedefliyoruz.” diye konuştu.