ALIŞVERİŞ VE KÜLTÜR NOKTASI

AVM`lerde yeni nesil çekilişler

 

Dijital kampanyalarda farklı dönemler için özel tasarımlar hazırlayan Omega Bigdata ekibi, Milli Piyango İdaresi (MPİ) onaylı çekilişler için yeni bir çözüm geliştirdi.

 

 

AVM`lerde özellikle yıl sonu dönemlerinde sıklıkla tercih edilen kampanya metotlarından birisi MPİ onaylı çekiliş kampanyalarıdır. Müşteriler tarafından yoğun ilgi gören bu kampanyalarda, yaşanan yoğun kuyruklar ise katılımın daha da çok olmasını engeller. TÜBİTAK destekli altyapısını sürekli geliştiren ve geniş bir Ar&Ge kadrosu bulunan Omega Bigdata, bu soruna çözüm olmak amacıyla yeni bir modül geliştirdi.

AVM`ye özel hazırlanan bir mikro site üzerinden müşteriler kendi bilgileri ve fatura detaylarını kolayca kayıt edebiliyorlar. Mağazaların kasa yanlarına ve restoranlardaki masalara koyulan tanıtım görselleri sitenin tanıtımı için faydalı oluyor. Fakat siteye en çok giriş yapılan nokta, kampanya katılım kuyruğunda oluyor. Müşteriler kuyrukta beklerken, o esnada siteye girip gerekli tüm bilgileri kolayca kayıt edebiliyor. Sıra kendilerine geldiğinde ise, görevli personele sadece faturaları kontrol etmek ve onaylamak kalıyor. Başvuru formunun doldurulması, personel tarafından bu form ve faturaların girişi için geçen süre, mikro site ile birlikte %60`a varan oranda kısalıyor.