ALIŞVERİŞ VE KÜLTÜR NOKTASI

TAMPF üye saysını altıya çıkardı

 

2013 yılında beş perakende sektör derneğinin çatı kuruluşu olarak Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu adıyla kurulan ve Mart 2015 tarihinde isminin başına “Türkiye” ibaresini almaya hak kazanan Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF), yeni üyesi Tescilli Markalar Derneği’nin (TMD) katılımı ile üye sayısını altıya çıkardı.

 

 

 

Organize perakendenin çatı kuruluşu olan ve kuruluş amacını tüzüğünde: “Kamu nezdinde organize perakendeyi ilgilendiren tüm konularda güçlü temsilin yanı sıra, Türkiye perakende sektörünün sürdürülebilir gelişiminin altyapısını oluşturarak, sektörün ülke ekonomisindeki konumunu daha da ileriye taşımak ve uluslararası platformadaki yerini güçlendirmeyi hedeflemek.” olarak tanımlayan TAMPF, yeni üye katılımı ile büyümesine devam ediyor.

TMD Yönetim Kurulu Başkanı Hülya Aslantaş: “Biz ‘Tescilli Markalar Derneği’ olarak, çatı kuruluşumuz ‘TAMPF’ bünyesinde yer almaktan ve sektörümüzü daha da ileriye taşıyacak başarılı girişimlerde sinerji yaratarak çalışmaktan çok mutlu olacağız.” diyerek federasyona katılımlarından duydukları memnuniyeti dile getirdi.

TAMPF Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Özerkan ise TMD’nin federasyona katılımının ardından: “Federasyonun sektördeki temsil rolü, organize perakendenin önemli bir oyuncusu olan Tescilli Markalar Derneği ’nin de katılımı ile güçlenmiştir. TMD’nin katılımı ile federasyonumuz bünyesinde çok önemli bir değer daha kazandığımız ve hep birlikte gerçekleştireceğimiz çalışmalar ile sektörümüz için önemli ve faydalı sonuçlar alacağımıza inanıyoruz. Bu birlikteliğin sektörümüz adına hayırlı uğurlu olmasını dileriz.” temennilerinde bulundu.