HATALI ÜRÜN
  • HASAN |25 Kasım 2017, 10:46|10031
    Piazza Nıke den oğluma bir krampon aldım. Ürün kusurlu çıktı. 30 Eylülde magazaya fabrikaya göndermek üzere teslim ettim. Ürünün bize tekrar teslim sürecinin 21 iş günü olduğunu söylediler. Fabrika değişim yada geri ödeme kararı vermiş. Biz aynı ayakkabı mağazada olmadığı için geri ödeme tercih ettik. Ama mağaza bize geri ödemeyi hala yapmadı. Magazaya defalarca gitmemize ve telefonlar defalarca görüşmemize rağmen geri ödememiz yapılmadı. Bizleri bu gün yatacak. Yarın yatacak diye oyalıyorlar. Piazza gibi bir alışveriş merkezine ve Nıke gibi bir firmaya bu gibi basit sorunlar yakışmıyor kanaatindeyim. Aradan 56 gün geçmiş sorunumuz hala çözülmemiş. Tüketici olarak haklarımızı sizlerin savunması Alışveriş Merkezinizin görevi olsa gerek. Ayakkabının ödediğim fiyatını Mağazaya belirttiğim hesabına acilen yatırılmasını istiyorum. Yatırılmazsa Tüketici haklarına ve Mahkemelere hak mahrumiyeti olarak dava acacağımı şimdiden bildiririm.
    731 Görüntüleme
    |
    Takip Et