Hopi’ye Kristal Elma Ödülü
 

Alışverişin app’i Hopi, bu yıl 29.’su düzenlenen ve Türkiye’nin en önemli yaratıcılık ve pazarlama etkinliği kabul edilen Kristal Elma Festivali’nden ödül ile döndü.

 

Mobil sadakat uygulamalarının lideri olan Hopi 2 yıl gibi kısa bir sürede 5.2 milyon üyeye ulaştı. Hopi, ‘’Mobil Ödeme ve Akıllı Arama’’ özelliklernin arayüz tasarımı ile ‘’Dijital ve Etkileşimli Tasarım UX / Arayüz Tasarımı ve Kullanıcı Deneyimi’’ kategorisinde ‘’Kristal Elma’’ ödülünü aldı.

Kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi ile Türkiye’de ve dünyada bir ilke imza atan Hopi, bu yıl hayata geçirdiği Mobil Ödeme ve Akıllı Arama özellikleri için C-Section tarafından hazırlanan arayüz tasarımı ile Kristal Elma ödülünün sahibi oldu. Hopi, güçlü CRM altyapısı ve Big Data yönetimi sayesinde yurtiçinden ve yurtdışından bugüne kadar birçok ödül kazandı.

Mobil Ödeme ve Akıllı Arama özellikleri için tasarlanan arayüzü ile ‘’Dijital ve Etkileşimli Tasarım UX / Arayüz Tasarımı ve Kullanıcı Deneyimi’’ kategorisinde Kristal Elma’nın sahibi olan Hopi, her geçen gün kişisel yaşam asistanı olma vizyonuna bir adım daha yaklaşıyor.

Favorilerime Ekle
Yorumlar
Güvenlik Kodu
Gönder