Axis İstanbul AVM
Axis İstanbul AVM
Axis İstanbul AVM
Şikayet Yaz
  • Toplam Şikayetler
    2
  • Teşekkür Yüzdesi
    0%
  • Derya |13 Ağustos 2016, 17:21|10013
    Sitede servis hizmetimiz var deniliyor, ancak detayına gidilemiyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum sitemizde olması gerek diyor, adamlar henüz sitesini incelememişler. Sitede ki problemi anlattığımda burada ki kitapçıklarımızda var deniliyor, isterseniz gelin alın diyorlar. Axis İstanbul\`a eşimle ziyarete gittiğimde denilen kitapçıktan alıp çantama atıyorum, eşim eve bırakınca kitapçığı bir açıyorum ki burada da güzergah ve saatler yazmıyor. Axis İstanbul servis hizmetlerinde ne yazık ki sınıfta kaldınız benim için. Hala sadece eşim istediğinde size gelip gidebiliyorum...
    |
    Takip Et
  • Can |12 Ağustos 2016, 08:49|10012
    Dün yeni olan ve bizler içinde büyük bir heyecan yaratan Axis İstanbul AVM\`yi ziyaret ettim. Olay daha otoparka giriş sürecinde başladı. Otopark girişine konulan dubalar sanki otopark kapalı havası veriyor bu yüzden alışveriş merkezinin etrafında bir tur atmak zorunda kaldım. Sonrasında ise otopark çıkışında da çıkış tabelaları yani yönlendirme tabelaları yetersiz. Zor bulunuyor. Ayrıca soldan gitmek kafa karıştırıyor. Eksik bence o kadar çok ki otoparka girişte de çıkışta da kaza he an gelebilirim diyor. Bunu dün bizde atlattık. \r\n\r\nAyrıca yemek katında ki kırık cam korkuluk da gözümden kaçmadı. Henüz oturmamış bir alışveriş merkezi durumundasınız.
    |
    Takip Et