EKSİK ÜRÜN VE AYIPLI ÜRÜN TESLİMİ
  • Mesut |28 Aralık 2021, 20:20|10168
    ESKİDJİ BAZAAR ESENYURT ŞUBESİNE \r\n\r\nŞİKAYET EDEN : Mesut ÖZ \r\nADRES : Turgut Özal Mahallesi 48. Sokak No:8/10 Esenyurt/İSTANBUL\r\nGSM : 0537 589 37 75\r\nŞİKAYET EDİLEN : AKINCI HOME CONCEPT- Akıncı Mobilya (Murat AKINCI)\r\nADRES : Güzelyurt Mh., 2138. Sk. Eskidji Bazaar Haramidere Bodrum Kat A407 Esenyurt/ İSTANBUL\r\nKONU : Ayıplı Ürün ve Eksik Ürün\r\nAÇIKLAMA : \r\n\r\n \r\nYukarıda mağaza ismi belirtilen mobilyacıdan 14/11/2021 sipariş tarihli Sipariş Furmuna istinaden 11.000,00TL bedel karşılığında yatak odama boydan boya gardolap siparişi verilmiş ve akabinde kolan için de 1.800,00TL bedelle yapılması için anlaşılmış olup, sipariş oluşturulduktan takriben 4-6 gün içerisinde tüm ürünler gelmiş, ancak son parça olan cam kenarındaki 3 kapaklı ürünün kapakları takılırken ve de tüm ürün gelmiş olduğundan ödemenin son kalan 4.000,00TL’ si de yapıldıktan sonra kapaklardan 1 tanesinin yanlış olduğu anlaşılmış ve ödemenin tamamen kapatılma tarihi olan 04,12.2021 tarihinden sonra takriben 2 hafta kadar Murat AKINCI ile yapmış olduğum telefon görüşmeleri ve yapılan yazışmalara rağmen kapak bir türlü takılmamış ve Murat Akıncı’ nın konuşma tavırları da değişmiş olmasına karşın yaklaşık 2 hafta önce internet sitenizden ulaşmış olduğum 0535 365 09 21 numaralı telefon aranarak ve de fotoğraflar da whattsap dan gönderilmek kaydı ile şikayet te bulunulmuş ve Meryem Hanım isimli bir müşteri temsilciniz ile yapmış olduğum ilk görüşmede şikayetimin bir an önce giderileceği ve hakem heyetine başvurmama gerek olmadığı, ilgili Mobilya Dükkanına karşı sözleşmenin feshine kadar her türlü yaptırım da bulunma haklarının olduğu bildirilmiş ve akabinde birden çok kez yapılan telefon görüşmeleri neticesinde sorunlu kapak evimden alınmış ve yaklaşık 4-5 gün içerisinde tekrar getirilmiş, ancak bu kez de kapağın kulpu eksik getirilmiş ve akabinde başka bir kapağın defolu olduğu tespit edilmiş ve fotoğrafları Meryem Hanım ile paylaşılmış ve Meryem Hanım tarafından 28/12/2021 tarihinde eksik olan kapak kulpu takılmaya gelineceği gelen montaj ekibine defolu kapağın da teslim edilmesi halinde müşteriden mi, yoksa üretim hatası mı olduğu tespit edilip o kapağında en kısa sürede takılacağı bildirilmiş olmasına rağmen 28.12.2021 günü şu saat olan 21:14 olmasına rağmen kimse gelmemiş ve bu süreç yaklaşık 1 aydır bu şekilde devam etmektedir. Kurumunuz bünyesindeki bir esnaf ve defalarda esnafınıza yaptırım uygulamasını istememe rağmen bu esnafa yaptırım uygulamamakta ısrar eden Müşteri Temsilciniz yüzünden yatak odama ne zaman geleceği belli olmayan misafir beklemekteyim ve bu yüzden aile bireylerimiz ile birlikte evden ayrılamamaktayız.\r\nNETİCE VE TALEP : Yukarıda açıklanan nedenlerle Akıncı Mobilya (Akıncı Home) adlı esnafınıza gerekli yaptırımların yapılması ve belirtilen eksikliklerin tamamlanması için kendisine asgari bir süre verilmesi ve bu sürenin de tarafıma bildirilmesini arz ve talep ederim. 28.12.2021\r\n ŞİKAYET EDEN \r\n Mesut ÖZ \r\n\r\nNOT: Talep halinde Fotoğraflar, Sipariş Formu ve Müşteri Temsilcisi Meryem Hanım ile whattsapp hattınızda yapılan mesaj döküm ve fotoğraflar gönderilecektir.
    1855 Görüntüleme
    |
    Takip Et