Ben Türkiye\`de 18 yıldır ikamet etmekte olan yabancı uyruklu vatandaşınızım. 7 yıldır sağlık çalışanı olarak çalışmaktayım ve her sene düzenli olarak vergimi ödemekte ve yasal sorumluluklarımı titizlikle yerine getirerek ülkenizde yaşamaktayim. Dün 02.02.2022 tarihinde alışveriş merkezinizdeki Teknosa şubesinden eşim dyson airwrap satın almak istedi. Ancak mağaza satış elemanı yabancılara ürün satmadıklarını söyleyerek ürünü bize satmadı. Dyson müşteri hızmetlerine arayarak durumu bildirdim ve şikayette bulundum. Bu tarz politikalarının olmadığını söyleyerek tarafımızdan özür dilediler. Dyson müşteri hizmetleri, Teknosa yı arayarak durumla ilgili bilgi almak istedi ancak mağazanızdaki Teknosa şubesine ulaşamadılar. Tarafımıza yapılan bu durum düpedüz ırkçılık olup bizi derinden üzmüştür. Olayın tarafınızca değerlendirilmesi ve tarafıma dönüş yapılmasını istiyorum. Kayıtsız kalmanız halinde bütün sosyal medya kuruluşlarında mağazanız Akasya AVM ve Teknosa hakkınızda şikayette bulunarak hakkımı arayacağım.