Kalitesizlik
  • Gülşah |27 Aralık 2021, 06:05|10167
    24.10.2021 tarihinde gebze center bambi mağazasından harley bot aldım ve sağ ayak üzeri aşınma ve çizikler olduğu için 27.11.2021 tarihinde garantiye götürdüm. Ben zaten sorun yaşayacağımı garantiye götürdüğüm gün anlamıştım. Kasadaki sorumlu bayanın tepkisi, sürekli müşterilerden bu tarz şikayetlerin geldiği fakat üretici firmanın bir çözüm bulmadığını müşteriyi uğraştırarak mağdur ettiğini yine de buna rağmen istiyorsam garantiye bırakmamı söyledi. Davranış üslubunun hoş olmadığını ve üretici firmadan değil botları bambiden aldığımı hatırlatarak onlar çözüm beklediğimi ekleyerek botlarımı iadeye bıraktım ve bugün tam bahsettikleri yasal iş gününün son günü 21. gün hala bir geri arama yok, mesaj yok. Bambi mağazasını aradığımda sürekli bana merkez müşteri temsilcisini aramamı söylüyorlar. Kısaca özetleyecek olursam, sizden alışveriş yaptığım için çok pişmanım. Bir personel tutumu, kısa bir mesaj, arama bile yapılmaması dönüp dolaşıp sizin marka ve imajınızın bu duruma düşmesine sebep oldu. Bu yorumum başka mağdur olmasın diye okuyan müşterilere sesleniyorum paranızla rezil olmamanızı tavsiye ederim.
    343 Görüntüleme
    |
    Takip Et