Nike mağazasının müşteri mağduriyeti
  • Ali |15 Kasım 2017, 01:01|10030
    Ağustos 2017 de deneyerek, uygun numara olduğuna kanaat getirerek airmax spor ayakkabı aldım. Kapalı işyeri ortamında 30 dk kullandıktan sonra her iki ayak aşil tendonu Civarinda yara yaptı. Değişim talebi için başvurduğumda ilgisiz bir şekilde talebim reddedildi. Ürün talep formu ile genel merkeze gönderildi. 3 hafta sonunda olumsuz yanıt aldım. Sonrasında, Mail ile ulaştığım müşteri hizmetlerine istenilen fotoları gönderdim. 1 ay sonunda, \"yanlış numara seçimi \"deyip talebimi tekrar reddettiler. Saçmalığa bakar mısınız;sanki denemeden almışım gibi dalga geçer biçimde yanıt ile talebim reddediliyor. Tüm bunları bana yaşattığı için en başta Nike mağazası, Nike în genel müşteri yaklaşımı konusunda şikayetçiyim. \r\nYeni alışveriş yapacakların da 10 defa düşünüp alışveriş yapmalarıni tavsiye ederim.
    875 Görüntüleme
    |
    Takip Et