Ürün Kalitesi Bozuk,Ayıplı Kusurlu Ürün
  • ERGÜL |21 Temmuz 2016, 18:16|10006
    Yaklaşık 2 ay önce Symbol AVM bulunan Zanzi Magazasından almış olduğum pantolon tüylenme yaptı. Ürünü ZANZI mağazasında ki yetkililere hafta başı götürdüm.,bu kadar kısa sürede tüylenme yapmasının ürünün kalitesinden kaynaklı / ayıplı ürün olarak değerlendirilmesi gerektiğini belirttim.Konuyu inceleyip bilgi döneceklerini belirttiler.Bugün tarafıma telefon ile ürünün iadesini kabul edemeyeceklerini,eğer ürün alımından bir ay sonra getirmiş olsaymışım değişimi kabul edeceklerini bildirdiler.Ben böyle bir açıklamayı kabul etmediğimi ürünün kusurunun/ayıbını kabul edip pantolunu ilk ay getirmiş olmamandan dolayı iade kabul olmaması böyle büyük bir SYMBOL AVM içinde bu ZANZI mağazasına hiç yakışmadı,tabiki SYMBOL AVM yetkililerinin konuyu değerlendireceklerini düşünmekteyim._NOT.Pantolunu ilk ay götürememin sebebi de bebeğim olduğu için çok sık dışaı çıkamadığımı da mağaza yetkilisine telefonda belittiğim halde bu şekilde cevap almak beni çok üzmüştür.__Konuyu gerekirse Tüketici hakem heyetine götüreceğim.__Saygılarımla_Ergül ÖNEM______
    343 Görüntüleme
    |
    Takip Et