Şikayet Yaz
Sea Soul
Sea Soul
Marka'nın Bulunduğu AVM'LER
Daha Fazla Göster
Yorumlar
Güvenlik Kodu
Gönder
  • Olcay Erberk
    Merhabalar, bu bir şikayet / memnuniyet geri bildirim mesajıdır.\r\nAnneler gününde gelinimin Bağdat Caddesi \`ndeki satış mağazasından Seasoul gecelik hediye etmesiyle tanıdım markanızı. Hem dokusuna hem renk ve desenine bayıldım, aynı ürünün bir başka modelini kızkardeşimle almaya gittiiğimde o da bir tane aldı. Ağustos ayı ortasında doğum yapacak kızıma lohusa gecelik ve sabahlığı aldım. (bu arada kızım yıkayıp yıkayıp aynı emzirme geceliğini bundan başkasıyla rahat edemedim diyerek kullanıyor , bir tane daha bu önden pembe kurdeleyle bağlanan lohusa geceliğinden almaya gittiğimde kalmamıştı) ve 19 Temmuz\`da Ataköy\`de oturan bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak benimkinin aynısı gecelikten aldım, sadece small beden kalmıştı, olur gibi geldi, araya kızımın doğumu ve bayram girince vermem ve dar geldiğini görmem ayın 27 sini buldu. 29 Ağustos\`ta değişim için gittiğimde fişin üzerindeki değişim 1 ay içinde ibaresini göstererek 19 Temmuz\`da alınmış, on gün geçmiş süresini dediler ve durumu müdür diye çağırdıkları bey dahil anlatmama rağmen değişimi kabul etmediler. Orijinal ambalajında hiç giyilmemiş bir ürünün değişimi için inisiyatif kullanmayan bir müdüre duyduğum hayal kırıklığıyla \" benim bunu kullanacak yerim yok, size hediye edeyim, güle güle kullanın o zaman\" diyerek çıktım. VE O HEDİYEYİ KABUL ETTİLER.\r\n-Evet, formel olarak haklılar, on gün gecikmeyle gidebildim değişim için, ama benzer durumlarda satışı ne kadar iyi olursa olsun insiyatif kullanarak müşteriyi memnun etmeyi tercih eden büyük mağazalar var.\r\n-Kaliteli , ehven fiatlı ve yerli olduğu için tercih edeceğim ürünlerinizi başka nereden/nasıl temin edebilirim?\r\nCevabınız için önceden teşekkürlerimle esenlikler dilerim.\r\nOlcay Erberk